Benjamin Button's - den rankar filmlistan

Jag har aldrig aldrig gråtit så mycket för en film. Man ska aldrig säga aldrig, men nämner man det två gånger.. vilket är tillräckligt. Så stämmer det. Filmen var otroligt bra, och alla ni som säger att ni har sett den och uttrycker er negativt.. jag förstår mig inte på er. Ta inte illa upp :).
      Det som gjorde den sorglig är nog tanken av att man tillslut vet att åldersskillnaden kommer vara för stor nog, som ett hinder, för dem att vara tillsammans. Eftersom Benjamin själv föddes gammal och dör ung.

Jag såg filmen med Julia Jansson och vi båda grät floder, sittandes på Sergels en av flera biografer. Det var väldigt länge sedan jag valde Sergel före Vällingby centrums biografer, så det resulterade till att bli mer än mysigt. Se Benjamin Button's otroliga liv, för min skull! Den rankar mina filmlistor, även fast ingen film någonsin kommer att slå ut Titanic.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0