Min blivande position?

Jag har de senaste veckorna visat tendens på att jag vill och passar för att spela på topp, på fotbollen. Och efter mina två mål i första halvlek på division 2 matchen i tisdags är min plats mer än given, vilket jag hoppas på och det ser ut som så. Det är riktigt roligt nu.

Ibland kan det vara så att alla människor ibland behöver en förändring, för att visa de bästa sidorna av sig själv. Jag tror mycket på förändringar i ett lag för att man inte ska fastna i en och samma struktur. Genom att genomgå en förändring vill jag se till att förändringen var värd att göra, och på så sätt göra ännu bättre ifrån mig.

Idag hade jag ingen teater. Vi sparar krafterna till uppspelet, som äger rum på en profissionell scen i kant med Odenplan, på torsdag om tre veckor. Denna ledighet gjorde att jag idag kunde vara med på löpningen idag på fotbollen, men det var inställt. Nu är jag hyper, ska gå ut och springa en sväng.

Ursäkta för den dåliga uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0