.



"Det är svårare att ta sig fram om du inte har kunskapen om hur man gör det."


Kommentarer
Postat av: Isabelle

SV: Först och främst - Vilken jätte fin bild! Kort bländare är snyggt vid blomfotografering!



Ang. Jack russeln så är det i regel en ganska familjevänlig hund, men somsagt så måste man träna med hunden (likaså alla hundar egentligen) för att den inte ska bli skällig (och som många upplever och kallar det - aggressiv). Det är ett bra val av ras enligt mig, dock är jag inget stort fan av rasen då jag vill ha "mer att ta i" och russeln är ju som alla terriers - envis och egoistisk vilket jag inte söker hos en hund. Men somsagt, lägger man ner lite extra tid på hunden och tar det med en nypa salt så blir det nog en underbar vän för livet.

Jag hoppas att allt går vägen för er och jag hoppas att det blir en hund. Somsagt, man kan ju alltid hoppas.

2009-08-09 @ 01:10:53
URL: http://dinisabelle.blogg.se/
Postat av: Isabelle

SV:

Kort bländare = Suddigt i bakgrunden

Lång bländare = klart i bakgrunden (du ser allt i bakgrunden som du inte gör på bilden ovan, du ser bara en massa sudd).



Jag önskar er lycka till med hundköpet om det blir något. Det är ju så himmla skoj att pyssla med en hund. Att lära den saker och tävla i hundsporter osv. Sedan finns det ju stunden då jag verkligen inte orkar med Ben, nu när han kommit in i trots åldern tex. då lämnar jag honom till morfar ett tag så kan jag andas ut. Men annars så följer han mig som en skugga, han är med mig överallt och hela tiden eftersom att man inte kan lämna en 7 månaders valp ensam. Men det kan vi snart göra såsmåningom :)

Måste säga att, ägandet av en hund är fantasktiskt, man får verkligen en vän för livet. Och det är en sån därperfect vän som inte klagar på hur man uppför sig, som alltid förlåter och som alltid är lika glad när man varit borta.



Kram

2009-08-10 @ 14:04:30
URL: http://dinisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0