Fotbollsträning!

Okej. Jag kan väl lika gärna börja med att berätta att min dag som var planerad inte blev som den var planerad, och att jag nu sitter åter igen framför datorn.. just för att det för tillfället inte finns någonting annat som lockar. Sorgligt, men sant. Min innehållsrika dag. Jag vaknade, dötrött och väldigt seg. För att ha något att göra, tog jag fram en madrass samt huvudkudde och bestämde mig för att sola i det vackra vädret. Efter tio minuter kom jag i underfund med att detta var det tråkigaste jag någonsin gjort och tog cykeln till åkermyntan. 
   
Tack för denna dag! 

Just det. Idag är det fotbollsträning!
Den första på ungefär en månad, om inte mer.
Dagens absoluta höjdpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0