Kör på

Jag känner mig seg, seg i hela kroppen och väldigt mycket i huvudet. Jag tror det är dags att jag snart börjar skolan nu, just för att jag vill ha något som håller mig sysselsatt bortsett från fotbollen. Vad som är positivt är att jag och även andra börjar skolan nu, snart. Två dagar kvar. Det finns förklaringar till varför jag inte vill börja, men även till varför jag vill.

Hursomhelst, idag har jag varit i Vällingby City med Emma och hennes kompis Amanda. Jag köpte ett anteckningsblock med en älg på, för mina sista pengar i plånboken. Jag plockar gärna ned anteckningsblocket med ett nöje i min nya väska, nu till skolstart. Oj, nu måste jag gå innan farsan får ännu mer damp. Ska se djurgården-färjestad på Stora Mossen?  Har ingen aning om hur smockat det kommer att bli.. men det ser inte ljust ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0