Längtar!

Varning för ett seriöst uttalande.
Just nu är jag inne i en period då jag bara längtar till att rutinerna drar igång, att jag ständigt har något att göra och att jag kommer hem om dagarna i princip dötrött. Låter antagligen en aning halvtråkigt, men på så sätt slipper jag delvis min rastlöshet och tvånget att jag hela tiden måste ha någonting att göra. Men och andra sidan vet jag, när väl skolan sätter igång, att jag åter igen kommer att vrida och vända mig angående saker hit och dit som olyckligligtvis måste göras. 
         Inom mig just nu finns blandade känslor av positivitet, ensamhet och lycklighet. Det varierar från dag till dag, men jag lyckas alltid tänka delvis på de positiva saker som jag varit med om och som i fortsättningen kommer att hända. Och trots att jag känner mig väldigt uttråkad just nu, så ler jag åt det fakum att fotbollen har satt igång. För det är min höjdpunkt i vardagen. Förlåt för mitt ordval, men det är så JÄVLA FUCKING KUL!
         
 
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0