Natt som dag.



"Att kunna se ljuset i mörkret"


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag är imponerad! Vilken underbar bild Jennifer! Den är ju otroligt snyggt exponerad!

Dear god, du har talang.



SV: jovars, det blir ju inte så ensamt om man har hund. På kvällarna är han mina extra öron. Han hör om det kommer någon och då blir det ju inte lika löskigt att gå i mörker, bara mysigt.

Och jag har faktiskt fått mycket bättre hälsa sedan jag skaffade hund, det är ett plus. Man kan ju jogga med hund också :)

(fast jag orkar inte jogga så jag cyklar med Ben).



Snyggt jobbat med fotot!

2009-08-10 @ 16:08:54
URL: http://dinisabelle.blogg.se/
Postat av: Mormor

Oh,vilken vacker bild jag blir riktigt rörd av hur fint du gör. Kram

2009-08-11 @ 17:12:58
Postat av: Anonym

mysiga "dikter" nedanför bilderna jenni.

Saknar dig.

din blogg är najs!

<3 /greta

2009-08-28 @ 22:25:12
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0