Åh härligt!

Tja!
Är vaccinsjuk, gottar mig i ben&jerrys, njuter av det otroligt vackra vädret och det faktum att jag är hemma och dagen som väntar inte är planerad det minsta. Skönt, faktiskt.
    Förövrigt så var jag och firade trillingarnas födelsedag natten till tisdagen. Det blev bh&trosa till lotta, välgörenhetsgrej till Issan (som tyvärr inte var där, men som ska få en finare present nästa gång jag träffar henne) och tights och tröja till vickan, gemensamt från mig och carro. Kom till skolan, dötrött! Men med en kaffe i handen, blev jag en aning piggare. Jag var i alla fall mer lugn och harmonisk, än vanligt. 
    Igår tittade jag på två teaterpjäser och hann komma hem lagom till nio. Grey's anatomy! Runt elva sov jag.


Bild från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0