En vecka har passerat sen sist

Jag sitter i en vit fåtölj, som endast är min. Ingen annans. Jag skulle aldrig komma på tanken att vilja byta ut den mot något annat, inte ens mot ett till utsidan vackert slott. Aldrig. Just för att jag trivs så som jag har det. Med musik på, jag tror jag svävar 

Dagen eller rättare sagt halva helgen har varit bjudande, med skratt och stunder. Snow hey oh på tv-radion, vet inte varför jag gillar den. Jag bara gör det. På fredagen var jag hos Linnea och på kvällen drog jag, jessika, steffi och jenny hem därifrån i riktning mot jenny, där jag gjorde det bekvämt för mig i en riktigt skön säng! Dagen efter (idag) tillbringades på Spånga folkan, det vill säga fotbollsavslutning, som bjöd på bilder, käk och snööööööö! Min första snöbollskastning 12/12, träffade erica på vänster axel.    

Förövrigt har jag & olle muntert tagit en fartfylld promenad och plus det faktum att jag nästan har pluggat klart det sista innan lovet sätts igång! Snart Vemdalen, längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0