Mot nyår

Vaknade nyss. Ja, jag kan faktiskt sova längre än halv tio. Idag kommer käre kusin och vi ska gå på bio, luftslottet som sprängdes. Spännande! Igår åkte jag till v-by och köpte cansas, för jag skulle måla! Det är otroligt hur lugn jag blir och det gillar jag. Jag tar sällan tag i det, men när jag gör det så går det inte att sluta. Tog en rask promenad kl elva med morsan för att ens kunna lägga mig i sängen utan att rastlöst ramla av. 
      Dagen innan det hade jag spelat nya super mario wii och sports resort, skitkul! Efter det hade jag och Olivia gått på bio, Göta Kanal 3. Blev lite besviken, hade knappt någon handling alls. Hursomhelst, åkte till edin med olivia och några andra, senare på kvällen. 

Julafton var kaos och jävligt rolig. Perfekt mening. Rekord, hann öppna fyrtio paket på fem minuter.
Oj, var tog Victor vägen? Akta grenen. Woho. HoHo, jaha har han redan varit här? Inget springande i finrummet.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0