Ett vansinnigt citat. ;D

Denna fråga kan nästan driva mig till vansinne. Egentligen kräver jag inget svar på tal, men det känns härligt att dela mina funderingar med andra. 
       När jag äntligen väntat in tiden på tunnelbanan och låtit alla gå av på fridhemsplan, så är tunnelbanan därefter tretiden så gott som ledig och njuter därför av att ta upp mina fötter på sätet. Det händer att jag har en tidning att ha fötterna på, med respekt för andras rena arslen som sedan kommer att sitta där. Om det sedan kommer en tant, eventuellt gubbe obv. som vill sitta ned på en plats, så förstår jag det gott och väl. Tro mig.
         Men måste den finförnäma kärringen sätta sig på just den platsen som just jag har mina fötter på, när hon har tjugotal andra lediga säten att sitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0