Snuvig bambi på hal is.

Förutom det faktum att jag är inne i en period då jag håller på att nysa hjärnan av mig och har en pilbåge i halsen, kan jag ta och medge att mitt snubblande idag på isen med klassen var minst sagt roande. Men, hallå. Olyckor händer, inte sant? Jag var ju inte en begåvning själv men jag fick lite hjälp på traven med snubblandet av mina 'ascoola' nya skridskor, host Mackan? Men sånt händer, såklart! Jag får nöja mig med att min bula på pannan faktiskt minskat och Vi kan alla ta och skylla på att farsan min har slipat dem, dagen innan, fel.. om det känns lättare. Hursomhelst var det roligt att testa mina kunskaper på isen, om man nu ska kalla det så. 

Dagen slutade med att jag tappade mitt sminkbortagningsmedel snett ner i toaletten. Den gled från handfat till en lägre hylla och ner i toan. Typiskt. Detta var två timmar efter en muffins på mcdonalds i Bromma med Julia. Jag har brutit mitt löfte denna vecka, jag har ätit två muffins.. vilket är väldigt svårt att motstå. Men och andra sidan ska man ju få unna sig något någon gång. Vi lever ju bara en gång. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0