Onsdag, en tur i v-by

Idag vaknade jag av att telefonen ringde tjugo över nio, jag skyndade mig upp och svarade. Ångrade snabbt att jag inte hade struntat i ringningen och somnat om, just för att jag denna morgon var dunderseg i hela kroppen. Det var till kevin, men han sov. Han har börjat sova väldigt länge på morgonen. Väldigt skönt för de stunder då han vanligtvis hade väckt mig med hans gnäll.
        Hursomhelst, oviktigt vetande. Idag har jag varit i Vällingby med Issan & Lotta och jag har handlat ett par skor, som är väldigt lättillägnade att ta av och ta på men väldigt simpelt fina. Jag har även inhandlat ett par softbyxor från Mango. Issan shoppade på som tusan och Lotta hängde mer med som moraliskt stöd, även fast hon köpte en urläcker bh! Förövrigt käkade vi på café och pratade om allt och inget. Supertack för en mysig dag!


slänger in en nyfräsch bild


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack för en trevlig dag!

2009-06-24 @ 23:47:17
URL: http://www.dinisabelle.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0