Intagningsprov Kulturama.

Idag var jag på intagningsprov på Kulturama. Första intrycket var ett fult sådant, väldigt fult.. då jag möttes, precis sekunderna efter att jag hade kollat på den förbaskade kartan för sjätte gången, av en brun vägg med ett enda tillbehör; en dörr. Ovanför dörren fanns en minimal skylt där det stod gymnasiets namn på. Jag greppade tag i det silveraktiga dörrhandtaget och ögonblicket senare häpnade jag. Vilken vacker cafeteria!
            Under lektionen var jag en aning ofokuserad och kunde inte slita tankarna från att bara gå hem, lägga mig på soffan och kolla på "2 ½ men"... men jag var ju trots allt där och det var tid att leverera.

Från tolv till fem idag, inklusive en halvtimmas käk, har jag pluggat SO inför morgondagens prov. Därefter tog jag en sväng förbi tippen. Skulle egentligen vara på teatern idag, men såg till att ägna tid åt pluggning istället.

Tog ännu ett par bilder, men denna gång uppifrån tippen och ned. (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag ska till kulturama på tisdag och jag undrade bara om du har något tips på vad jag ska ta med mig för bilder? TACK!

//tjej som du antagligen inte känner, hihi

2011-06-06 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0