jaglängtartillsommaren

Jag kan gott ta och dela med mig till alla om vilken UNDERBAR helg jag har haft! Jag har badat, åkt båt, gått på grönan och åkt insane, åkt vattenskidor, spelat tennis, spelat fotboll, varit med kompisar, åkt moppe, åkt inlines... SKOJA! Det är dessa saker som jag verkligen inte har gjort denna helg och känt att jag verkligen har saknat. I torsdags efter att jag åkt och kollat på fotbollsmatch så for jag hem och satte mig vid datorn och började skriva en av de åtta artiklarna i SO - reginalgeografi, som ska vara inlämnad imorgon. Jag satt från klockan fyra till klockan åtta och var då klar med En artikel. 
      I fredags slog jag rekord! Jag satt 11 timmar vid datorn. Från klockan nio till nio, varav en timmas paus. Varför detta tidsfrördriv vid datorn är för att jag bara var tvungen att bli klar med de mesta artiklarna. Jag fortsatte på lördag morgon innan vår familj for iväg till Segeltorp och hälsade på mammas kompis med barn. Låter ganska tråkigt, men det blev det roligaste denna helg i alla fall. Nu har jag en artikel och finslip samt framsida kvar. Men dessutom har jag ju faktiskt varit med olle och julia och firat olles födelsedag, så någonting har jag ju gjort..


Längtar till sommaren.


Kommentarer
Postat av: greta

Hej jennifer!

Hoppas du mår bra.

Jag tänkte fråga dig när du ska till koster i sommar?!

Jag och alla mina kompis-familjer ska åka någon gång i slutet av juli/början på augusti.

Vi kanske kan ses?

VORE SÅÅÅ KUL!

Kram /Greta <3

2009-05-25 @ 19:58:21
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0