Just nu

Just nu sitter jag och uppenbart nog skriver. Jag lyssnar på bandit på kevvans gamla stereo. Idag har jag duschat två gånger och solat fyra. Däremellan har jag pluggat spanska, spanska, spanska, spanska och spanska. Skulle egentligen ha spelat match idag, men jag vilar med den förbannade sträckningen på låret än så länge till matchen imorgon. 
     Igår kom min lillkusin förbi med familj. Han är så jävla söt så jag håller på att gå under. Jag och brorsan dammade av vår gamla lådbil och lillkusinen tyckte det var himla roligt att ta några svängar kring lillparken. Dagen gick rätt långsamt, hade gärna velat åka in till kungsan istället.

Snart ska jag träffa Olle.
Eller oj, höll ju på att glömma att säga det faktum att jag gick till synsam igår i väntan på ett syntest. Visserligen hade det blivit något fel, så jag och farsan stod som fågelholkar minutrarna innan vi begav oss till Åkermyntan och smällde i mig en chokladboll. Jag blev skogstokig när jag fick tid om en och en halv vecka. Men denna gång lät jag det vara kvar inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0