Lördags. Fotboll från publik

Lördag tenderade till att bli en solig dag då jag steg upp tidigt och njöt av solen, stundtals.. just på grund av det faktum att jag hade glömt mina solglasögon i väskan hemma under de timmar jag var borta. Hur som helst, var jag och tittade på Kevins fotbollsmatch klockan elva. Det var riktigt roligt. Varför det var roligt har att göra med att de framförde ett otroligt grymt spel, som jag aldrig sett tidigare. Fortsätt kämpa Hässelby! PS. dem vann.
              Sedan var det dags att byta ut röda mot blåvita tröjor, efter ett sms från Therese for jag iväg till Spånga IP för att titta på damernas match klockan två. Väl där möttes jag av; Therese, Steffi, Bea, Malin, Jenny, Lovisa, Lotta och Milla. Det tenderade till att bli ett stort gäng som supportade Amelie och Johannas förtjänst hos damerna. PS. dem vann.

Därefter byttes planen ut mot riktigt gräs då vi planerat skulle titta på 93 killarnas match. Gräset var grönt, men solen var utan dess like.. då den hela tiden skulle vara ivägen. Från damernas match fick jag gummikulor, från planen, på ställen där man inte ska ha gummikulor... men annars blev det riktigt mysigt. PS. vann dem?

Med hjälp av moppen kom jag hem och drog i mig en pizza från micron och blev skjutsad till Husby, där Rosanna hade sin tjejmiddag. Jag drog tidigt, men vi hann ändå sjunga singstar och umgås.

På kvällen upptäckte jag att jag blivit en aning brun! Första steket för i år. Yeho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0