muntert skrivande!

Nu knackar kevin på dörren, en cykelhjälm ramlar ner. Jag orkar inte öppna, pappa kommer väl snart. Lite senare. Kevin: Varför öppnar du inte för?! Pappa: Tyst! Jen: Morsan har bakat kolakakor. ALLA PÅ GLATT HUMÖR :D

Hursomhelst, helgen har varit riktigt rolig, med start hos Malin på fredagkväll med umgänge. Lördagen som följde åkte jag och mamma till coop för att handla julsaker.. kvittot gömt i byrålådan. Under följande tid gjorde jag och kevin inget mer än att titta på Sunes jul, på min nyinköpta tv. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag trivs i mitt rum nu. Därefter drog jag iväg till Lotta med umgänge.

Söndagen har blivit en 'recovering', kan man säga man så?
Inget med julia idag, men träffar henne lyckligtvis imorgon!


Kommentarer
Postat av: louise

ja vi håller tummarna & jag tror att det kommer gå riktigt bra :)

2009-12-01 @ 08:22:05
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0