hösten är vacker

Nu när hösten är här och snart kommer med sitt språng slå igenom som höst, så dyker låten "A man from Argentina" upp i min spellista. Inte förvånansvärt alls, jag låter det ske varje höst och så har det varit i snart tre höstar. Om jag minns rätt. Jag blir lycklig av den och den påminner mig om att höstlöven snart ska väcka min uppmärksamhet med dess röda, gula och gyllenbruna färg som får mig att bara vilja le inombords. 
    
Medan alla pratar om Farmville just nu, försöker jag hänga med.. men nöjer mig med en kopp kaffe i handen, som jag har blivit beroende av. Jag är inte riktigt mig själv just nu, kanske för att allt är nytt och jag vill göra ett gott intryck på allt som är nytt. Jag vandrar mina dagar igenom som en enda berg och dalbana. Trots det, så var torsdagen väldigt härlig då vi i klassen vandrade sju kilometer. Fredagen var fylld med förväntan inför den kommande fredagsmatchen, som i och för sig gick käpprätt åt helvete. 
     I skolan visade jag mina kunskaper (a) på fotbollsplan med tjejorna. Julia, Mathilda och jag. Vilket toppenlag! 

/skrivet i tisdags
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0