Jag tror vinden vänder

Jag kom hem klockan halv sju idag. Tiden gjorde mig inget, visste att jag inte hade något speciellt att göra när jag väl kom hem. Träningen var inställd idag. Jag var taggad, men istället fick mötet, från tidigare idag, mig att komma på helt andra spår. Jag vill vara med, en gång varannan vecka, komma med förslag och bidra med något till representanter från Kungsholmen, Norra Real och så vidare. Ämne: Läroverksfejden. Verkar dökul! Varje år är det samma fyra skolor som tävlar mot varandra. Allt från dans, teater, fotboll till jepordy och debatt. Vinnaren vinner. 
        Utan att Elin behöver få veta på detta, för ännu är jag en aning osäker, så tror jag att det är nyttigt för mig att vara med och arrangera. För min egen skull. Dem behöver en etta och ettan (jag) kanske inser att detta kan komma att bli mitt mål VT 2010. 

En till sak. Jag tror jag kanske har varit med om att få se sveriges vackraste kille idag. Inte het, snyggsnygg, het. Ett ord: vacker. Så förutom att jag är sur över att jag tittar på ett Medium program som jag insåg att jag redan sett så har min totala råglorning på en kille i babyrosa boomerang tröja fått mig nog att tänka på. Nog med snack, blir pinsamt nog till nästa möte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0