Rubrik:

Nu är resan bokad. Halkidiki, Grekland, 17 juni - 24. Ta mig fan vad skönt! Emelie och mormor hänger med, vilket är ett plus. Jag längtar galet! 
     Ja förövrigt var gårdagen värd att nämna då jag var på provfilmning. Riktigt kul faktiskt. Pratade av mig det sista av dagen med Mathilda påvägen hem, innan jag deckade framför tvn runt tio. Innan så hade jag träffat Julia K och vi tillsammans hade gått till Matteus, träffat lärare + Hanna och allmänt varit i den miljö som vi följande tre år varit i. Inombords grät jag, för allt som varit och att det aldrig kan komma att bli som det var då

Och ja, idag så har jag tagit en sväng med Erica till Kista Centrum och mött upp terre m.fl. Det blev köp av present till Jennys födelsedagsfirande imorn och fika. Mysigt! 
Nu ska jag sätta på let's dance och vänta in att julle kommer hem från stallet. (Shit jag skulle ju pluggat idag?)
puss.   

Kommentarer
Postat av: Goranmona

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-06-07 @ 12:31:42
URL: http://goranmona.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0