Årets segaste dag.

Jag kan först och främst börja inledningen med att säga; världens segaste dag. Har varit riktigt trött, hela dagen. Inte behagligt trött, utan verkligen trött! Räknade ihop hur mycket jag sprungit sen i måndags och kanske har 8 km löpning + fys + snörugby gjort att jag blivit en zombie? Det har iaf varit riktigt skönt dem dagar det varade! Lite bastu och chill med fotbollsbrudar. Toppen
      Vad har jag mer hittat på? Förutom det faktum att jag skulle vilja stå i ett ensamt rum och skrika allt vad jag har just nu, så har jag varit i V-by. Medan farsan sprang runt och letade efter semlor under hela besöket, så försökte jag och morsan hitta på present till kevin som fyller år på söndag. Det blev lite allt möjligt. 

Försöker att plugga på, men har absolut segat till på den fronten. 
Tjingeling.     
     
ps. är disträ just nu, så om det är någon som hittar ett par helt nya bruna skor på en buss någonstans i Backlura eller nåt så är dem mina. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0