Kan man vara kär i en från tv?

Ser just nu Rabih på Let's dance. En fråga: kan man vara kär i en tvkändis? Om ja, så är jag det! Helt sjukt hur hela kroppen bara vill hoppa på honom. Hans leende. Tihi. En sak som inte stämmer är hans danspartner, shit pommes snälla byt ut henne. Ta in någon skön tjej med humor (jag).. hahha skoja. Nej men vad jag menar är att dem inte alls har samma humor.. vilket förstör. TA IN CARIN DA SILVA! var är hon? Vart har hon tagit vägen?

Oj, det blev en lång och intressant debatt om let's dance.. men ibland behövs det!  

En sak till: Såg Hamlet igår med Jacob Eklund, bland annat.
Och gissa vem jag såg idag påväg från badmintonhallen?
Jo Jacob Eklund. Fick världens impuls. Fan att jag inte fullföljde den
.

Kommentarer
Postat av: Teodorelida

Hello! Very interesting and professional site.

2011-03-16 @ 10:33:13
URL: http://teodorelida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0