Kevvan - ett år ifrån tonåren

Helt sjukt hur snabbt tiden har gått. När jag skrev rubriken, påmindes jag om att kevin inte längre är så liten som man alltid trott. Idag fyller Kevin tolv år! Inom de närmaste åren kommer lillfjärten som jag alltid kunnat bryta i armbrytning helt plötsligt bli oslagbar. Och lillkillen som jag alltid varit längre än, kommer plötsligt vända världen upp och ned och bli ett huvud längre - precis så som alla andra i omgivningen redan har gjort. Redan nu har han lyckats bevisa att han med sina kvicka ben gör att jag inte har en chans att springa ifatt honom. 
      
Irriterande, men idag bryr jag mig inte ett SKVATT. För min bror som jag beundrar mest över allt annat på denna jord fyller år! Du gör mig lycklig, bara så du vet.

Grattis på födelsedagen kezo. <3




         snygg är han också! thithihihi


Kommentarer
Postat av: Julia

så snygg!!!!

2010-01-26 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0