Nya tag

Efter skolstart idag känner jag mig redo. Redo för läxor, kämpan och nya tag? Ja nu är jag det. Vårterminen ser lättare ut att ta sig an, än en hösttermin, med betydligt mer lov och studiedagar. Kanske är jag påväg in tillbaka på samma spår som nians, det vill säga lön för mödan med skolarbete? 
      Idag har jag tagit en sväng förbi lotta och vickan. Pratade till en kopp te tills det var dags att dra sig hemåt någon timma senare. Just nu har jag käkat mig mätt på tortellini och ska snart dra mig uppför trappan för en omgång wii med kevvan. Bered dig för stryk i bågskytte.

Imorgon badminton.
puss


Kommentarer
Postat av: Autoscopy

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-03-17 @ 14:50:56
URL: http://autoscopy.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0