Ryck upp mig!

Men herregud vad jag är trött och seg! Har vaknat elva de senaste dagarna och det gör mig bara ännu segare. Är inne i en period som vankar sig fram halvtaskigt. Tänker väldigt mycket och lider av att jag är begrensad på påhittigt i och med mitt förbannade halsont. Idag var/är det cup och fyfan vad jag egentligen är taggad! Men får hoppas på att det går bra för dem iaf (; En annan sak jag även är taggad på är badminton! Och jag skulle vilja testa på squash! Det verkar kul.
       Har förövrigt varit på ikea idag (yehoo!), tittat upp i taket samt tittat på tv. 

Saknar: En förbannat hård styrketräning med fotbollen, behöver rycka upp mig!
Längtar till fotbollssäsongen 2010! 




    


Kommentarer
Postat av: Rubennikita

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-03-09 @ 19:23:29
URL: http://rubennikita.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0