Sovmorgon

Först och främst vill jag säga att JAG HAR FÅTT EN DATOR, en liten. Anpassad för skolan. För jag har på senare tid insett hur mycket effektivare jag skulle jobba om jag hade in egna dator med mig i skolan och på fritiden. Liten och smidig, hur skönt som helst!
        Vad som har varit minst lika roligt är att vi nyss har haft öppet hus på södra, där vi uppträdde. Riktigt roligt! Dessvärre var resvägen hem mindre roande - 45 minuter väntade jag på en försenad pendel. Snacka om att mitt tycke för sl-trafik har sjunkit långt ned på botten och aldrig mer kommer flyta upp.

Imorgon; sovmorgon till tio.

puss.


Kommentarer
Postat av: Theo

ååh, jag missade ju dig! Du var tydligen i något annat hus och ingen var särskilt sugen på att följa med mig.. När ni har föreställning, då jäklar ska jag närvara :D

2010-01-31 @ 16:23:53
Postat av: jen

svarar fett sent, men ja theooo det får du bannemej göra! vi har uppspel vecka elva skulle jag tro, men vi snackas ju innan dess! :)

2010-02-14 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0