Tagen på bar gärning

Jag har handlat kläder! Inte visste jag att jag skulle komma hem med tre tröjor, en jacka, två par skor och ett par leggings när jag skulle köpa ETT par skor. Men allt på rea, vilket känns himla bra. 
     Runt lunchtid hälsade jag, mormor och mamma på morfar. Han har bytt avdelning nu till bromma, vilket är närmare för de flesta av oss. Andra gången nu. Fortfarande lika jobbigt, nästan värre. För allt annat, så tror jag på dig, mer än någonsin
     
Kvällen började närma sig och den skulle spenderas med fotbollstjejerna. Var trött efter dagen, men trots det; alltid lika mysigt! Jag har glömt att nämna en sak, och det är att jag inte har tackat er för de kvällar vi haft och förhoppningsvis kommer att ha. Ni betyder mer än vad ni tror. Tack


Sköna skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0