Det är inte ofta man äter och tjänar pengar på det

Det har hänt en del sen sist. Jag har en iPhone 4 i högra handen och en latte i den vänstra. Typiskt mig att alltid när jag börjat en total rensning av garderoben avbryta i mitten för en paus framför facebook, och när jag då loggat in kommer jag aldrig ut. Så mitt rum ser förjävligt ut. Kvällen blir den första jag spenderar själv hemma på länge. Skönt. Nu snart väntas hemleverans av sushi.
     Måndagen och tisdagen har jag delat ut reflexer och tjänat pengar på att äta på donken. Efter det stack jag och julia ut på cyklarna mot Coop. Ryktet sprids snabbt när hektopriset på godis är 3.90.

Under tiden svackar jag fram och tillbaka. Är inne i en period där jag åker i en bergochdalbana. Ingen har sagt att det är lätt, men ibland saknas det något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0