I'm going back to the stars

Jag förmodar att det börjar närma sig sex, sju gånger nu som jag tänder ljus i mitt sovrum, lyssnar på musik och myser. Vet inte vad som händer, men fan vad jag myser. Även om jag hatar att sitta still och vill hela tiden att något ska hända, så är denna stund min egen då jag stänger dörren och fokuserar på mig själv.

Jag kommer inte ihåg vem det var som sa det men denne sa: Om vintern drar man sig tillbaka och om sommaren är man social och allt man inte är på vintern. Det stämmer och även om jag hänger med i tempot känner jag mig mer behaglig nu i kylan och vill nog inget annat än att någon finns här och värmer mig. Usch vad klyschigt det låter, jag är inte sån med det behovet och jag hade förmodligen aldrig sagt detta om det inte vore för att mitt rum är romantiskt och luktar vaniljljus och att julen närmar sig fortare än vad man tror. Så nu ska jag försöka låta tragisk genom att fråga: Kommer jag att vara ensam under julen igen, som de andra åren?


Jag älskar mig själv men nu till vintern kommer jag att frysa om ingen värmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0