Don't come and play easy when I want you to be harder to get

Första skoldagen avklarad! Kändes helt ok, var faktiskt jävligt soft. Slutade runt elva men vi i teatergruppen diskuterade och gick igenom pjäser, så det drog ut på tiden. Dessutom så valdes jag och tre andra till 'slutskiva'-representanter. Så tillsammans med Ramin och Bruskan så åkte vi och kollade på lokal, vilket också det drog ut över tiden. Men för en gångs skull så hade jag inte bråttom hem, så dagen flöt på riktigt soft.

Fick också en tankeställare under dagen då alla hade olika förslag på typer av slutskiva och så kläcker Ramin skönaste kommentaren när det gäller att försvara mig då jag vill ha stort och glassigt.. men det kan jag inte säga riktigt haha.

Nu lagom till kvällen ska jag träffa Jullsan och Lotten. Vi ska sitta på Fridays och låtsas som att skolan aldrig har börjat - för så vitt vi vet så ska vi fortsätta sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0