"Jag tyckte jag såg två tjejer grovhångla i korridoren"


Det har varit en bra dag idag.
En dag som jag saknat under de senaste dagarna. Jag har inte gjort mer än vanligt, i ärlighetens namn så har jag faktiskt bara gjort tråkiga saker idag. Men allt har känts så jävla bra. Jag har vandrat genom vasastan efter skolan och hyrt filmen Kite runner, vars bok jag inte har läst och där har vi anledningen. Jag ägnade två timmar åt den och det var den värd. Nu ska jag försöka klara av engelska redovisningen imorn.

Gårdagen igår gick ut på att jag och Proma tränade, därefter nlev det plugg och prommis med sofia och julia.
Ikväll ska jag och julia (som har skaffat blogg, se: julialandqvist.blogg.se) träna skiten ur oss på sats.

Jag åkte en annan väg till och från skolan idag, för jag är så jävla trött på samma vanliga väg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0