Vill du ligga med mig då

En soft air gun förstörde min fest i lördags, för att dra konsekvensen av världens roligaste fest i ett svep. Nu tre dygn senare så har jag inte längre lust att vilja dunka sönder honom, vad vinner jag på det i slutändan?

Jag lyssnar på Amarillos låt Om sanningen ska fram. Fuck grupptryck, jag älskar den. Jag har brytit kontakten med en viss vän och jag måste nog vara psykopat när jag är som mest arg, men det går bara inte att visa känslor. I söndags så var jag med Julia Landqvist hela dagen. Tror vi skiljdes åt i en halvtimma då vi skulle äta, resten av timmarna var vi fast vid varandra. Pratade natten innan och dagen efter. Nu är jag tömd och på G igen.

Sommarlovet har officiellt börjat, jag och limpan är ledare på fotbollsskolan, på söndag åker jenny, lukke, anelle, anton och jag till koster och när jag satt på bussen idag med amarillos låt i headset så lyckades jag övervinna rädslan för hemskheter och nu är jag hög igen - på livet

Jennifer Brolin




I motgångar blir vi starkare, i medgångar njuter vi

Kommentarer
Postat av: GRETA

du förmedlar din känsla i dina texter så bra tycker jag. fortsätt så! KRAAAAAM sötis

2011-06-19 @ 15:17:50
URL: http://gretavicktrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0