måndag men känns som söndag

Har pluggat i sammanlagt en kvart. Det är inte min grej idag alltså. Så jag sitter just nu och läser bloggar och jag blev inspirerad av glädjen hos andra över våren och att det börjar närma sig sommar. Och jag fattar inte varför jag ältar mina värdelösa problem om skitsaker när jag i själva verket bara kan glömma att dem finns och njuta. Jag är lite trött på allt det gamla just nu. Så därför ska jag provträna i Hammarby på torsdag. Idag har varit en skön dag. En liten omväxling som var höjdpunkten idag. Går förövrigt på lågdrift, vilket stör mig lite men jag ska analysera mindre och inte låta mig övervinnas av skiten resten av veckan.
Vill bara tillägga att delen improvisationsteater i fredags gjorde mig påmind om hur mycket jag älskar teater. Och jag har börjat fundera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0