Hestlovet har börjat

Det börjar bli mörkare ute. Hösten är här. Jag älskar hösten. Visst är sommaren över, men hösten är ren längtan efter en ännu bättre årstid - vintern. Jag trivs i min svarta kappa och mitt bruna hår har jag vant mig vid tillslut. Nu känner jag att körtelfebern snart är över, även om min hals fortfarande är svullen. Snart så är jag på banan igen och jag mjukstartar nu kvällen med kaffe för att sedan tjila vidare till Amanda och äta tacos. Efter det går vi tillsammans allihopa till Johanna som har fyllt sjutton. Ska bli rätt kul att vara super nykter, hade jag haft körkort hade jag lätt kört med kerran till festen och skjutsat hem alla fyllon efteråt. Hursomhelst så ska jag vara ett fett jävla exempel på att man kan ha lika kul utan alkohol, för vi f-brudar har alltid kul

Hehe jag lär inte vara bakis imorgon i allafall.. vilket är bra för Martina, jag och morsan ska på Harmonimässan i Solna kl tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0