Only girl in the world

Det har varit en fin dag idag. Jag har sammanlagt promenerat åtta kilometer, druckit kaffe, köpt hårfärg och hosttabletter. Hostade hela natten, feber på morgonen. Rätt standard numera. Men varannan dag mår jag bra och då utnyttjar jag dagar som igår med t.ex. fika med käraste Ida i Hammarby sjöstad. Vi pratade om allt och inget och helt plötsligt kastade jag mig på tvärbanan för att hinna med pappa då vi skulle till semifinalen. Även om jag inte kunde spela, så kände jag pirret i magen. Men vi rodde hem segern och jag är förjävla glad! Nu är det final på lördag och jag längtar som om det vore julafton, nästan


Rotade bland gamla bilder och hittade denna gangster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0