så länge jag bajsar andas jag

Gick till läkaren idag och gjorde undersökning om min hals. Det visade sig att det inte var halsfluss som jag misstänkte.. det var körtelfeber.. vilket förklarar varför jag för två veckor sen hade feber och de följande veckorna har känt mig illamående, yr och haft ont i halsen. Livet leker inte när man har körtelfeber. Det finns mycket som jag skulle kunna klaga på nu. Men ärligt talat så gör jag inte det. För även om jag inte kan träna på en månad, vilket suger balle, kommer jag kunna ha mer tid till långa promenader, simning, shopping och vänner - ja det kan ju inte vara så farligt? Dessutom skulle jag kunna bli en plugghäst och tönta ner mig i någon bok eller nåt, fast och andra sidan - skulle jag inte förlora mig själv då..?

Hursomhelst. Så även om livet bör skita sig nu när jag går i pension och är uppe vid tuppen för att min hals gör så fruktansvärt ont så har jag underbara vänner och samtidigt som livet inte leker så gör det samtidigt det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0