When you smile at life, life will smile right back at you

Teatern i skolan har kommit igång. Även om jag idag är hemma och missar en lektion, eftersom jag är så sjukt förkyld och har halsont. Hursomhelst så har vi valt pjäs, alla fem väldigt nöjda över valet. Först föds man är titeln och jag var nog inte ensam om att bli så sjukt inspirerad. Vill sätta igång nu nu nu! :)  - (min första smilies i bloggen sen andra världskriget).

Kvällen igår tillbringades på någon ny thai-restaurang vid Islandstorget tillsammans med Erica, Agnes och Linnea. Det var mycket mysigt och så avslutade vi kvällen med mcflurry daim på donken. Detta var allt för mig och jag har snytit mig 172 ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0