Snön är mer än inställda tåg

Vädret utanför gör en faktiskt begränsad. Blev rastlös så åkte ut med bilen med sommardäck och körförbud. Mamma kommer få damp när hon kommer hem och ser att jag parkerat över hennes plats också. Men bilen ville inte, så vad gör man. Skulle egentligen ta bussen till gymmet och sen till stan för att träffa Emelie, som jag längtat efter så mycket, men jag kommer varken dit eller hem. Hehe. Nu kommer Simon snart hem och vi ska hugga gran. Eller motorsåga gran så att säga. 
      Igår så jobbade jag hela dagen på Coopen och det blir samma visa imorn. Känns bra när pengar rullar in som det ska, det går bra nu
 

Kevin var het innan pubertet
(skämt o sido)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0