Tja

Ledsen för den kassa uppdateringen! Men nu är jag på G igen. Helgen har gått snabbt. I fredags firade jag papsen med middag och presenter. Efter det drog jag till Marren och åt kladdkaka och gosade med Victors och hennes nyinköpta labrador. Så sjukt SÖT.
.
Igår så jobbade jag 12-20 och drog direkt därifrån till Jullan ut på Ekerö och även hon hade bakat kladdkaka. Hehe mums. Och så gosade jag med hennes hund. Hehe pensionärshelg i korta drag. Nu tar jag snart bilen in till stan för att hänga ljus och fixa med scenografin i skolan. Efter det blir det Sats och helgen är slut, jag hann knappt skita.
HejdåÅåååÅ


Så länge man har tid till att njuta så är det okej att inte ha tillräckligt med tid till något annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0