shit break

Hello. Jag hade inte kommit in i rökdimman än, ändå så var jag rökig. Svetten under armarna tydde på sommar och mina ben var nyrakade. Jag tappade kontrollen halvvägs in till stan, gömde spriten i väskan. Under tiden skapades minnen och vi skrattade som aldrig förr

Även om jag saknar det livet, så trivs jag lika bra med att vara i skolan tio timmar varje dag. Det kanske låter konstigt men inom stängda dörrar, och då menar jag teaterdörrarna, så skapar vi något för varje dag. Och jag gillar att räkna ned dagarna och stressa mig till klimax, blandat med skratt och tårar. Även om jag är psykiskt rubbad just nu så är jag ung - och då orkar jag. Jag orkar för att jag vet att vinsten tillslut blir mödan värd


Förresten så blir jag blond till sommaren, så är det sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0