Mot gymmet!!!!

Tjenaaaa. Idag ska jag iväg till gymmet, för första gången på en månad och jag är så glad att det spricker inom mig. Har ju som sagt haft halsont och sagt upp mitt SATS-kort, men nu jädrar blir jag medlem i Jungfrusunds gym. När jag fick en rundtur så sa killen efteråt: "Och dom som gymmar här brukar självklart hoppa i vattnet efteråt." Löpbanden har sikt ut mot vattnet, världens fräschaste gym. Jag blev kär! 
 
Igår så tog familjen båten till samma ställe och åt middag. Mysigt bland alla lyxbåtar, kändes lite som i Cannes. Ikväll i alla fall så ska jag och Simon ut och jaga här på ön, haha, och om jag inte skriver imorn så har jag förmodligen siktat fel...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0