Chania baby

Kreta var höjdpunkten på en hektisk men rolig vårtermin. Jag garvade från dag ett till dag sju och även om jag visste att vi skulle ha kul så blev vår humor,borås-grabbarna, bardiskarna, musiken, källarlägenheten, stranden, volleyboll, taxi, nattbad, budgetmaten och dansen tusen gånger bättre än förväntat. Greta och Hanna ni är bäst och jag har fått en energikick in i sommaren. Nu är jag kär i allt igen

Mottagningen hos Lukas var himla rolig som sedan slutade i fest hos Jenny. Det blev kaffe för min del för resväskan låg i bilen längs jennys gata. Kanske tur det.

Bilder kommer så fort internet dragits till huset på Adelsö. Har nyss sprungit 7km och gått 5km Adelsö runt med mamma och nu ska jag chacka garderob för mina kläder ligger på golvet, hejdå


Kommentarer
Postat av: greta

du är BÄST <3

2012-06-07 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0