NYC

Fredag. Jag har anlänt till familjen och det känns bra samt tryggt att äntligen få ett eget rum, eget badrum och egen walkin closet. Antar att eget badrum och walkin closet är rätt 'regular' för dom i us men för mig är det mer än bara ballt. Så förutom det så drog jag och några andra från skolan in till NYC över dagen igår. Ja, det var sjukt. Häftigt. Jag blev snurrig, confused. Vissa ord passar bättre på engelska. Jag märker att mitt uttal snabbt blivit så mycket bättre och jag pratar mycket mer flytande nu än för bara några dagar sedan - känns asbra och jag är positiv och openminded. Like the americans.
Det enda är väl att jag saknar Simon som in i helvete. 
 
Anyway. New York City from last day. Fan vad jag leker att jag är amerikan i inlägget. What the hell. Svenska engelska kinda' same aa
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Läckert!!!!!!!!!!!!!!
Sååååå avis!!
Puss på dig!

2012-11-10 @ 14:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0