Come on amelia

Jag har lugnat mig nu. Solen skiner och allt andas frid - Viktor, först föds man ju. Fan vad jag saknar den rollen och helvete vad jag saknar teatern. På södra. Hursomhelst så skiner faktiskt solen och jag är mindre nervös nu och jag blir istället mer och mer taggad. Tanken på att jag bor i USA nästa vecka känns sjukt absurd och jag triggas av hela upplevelsen av att bara åka iväg. Dra, göra revolution.

Nu sitter jag på mitt favorit-café Chokladbollen. Undra hur många gånger jag bajsat här. Bajsar varje gång jag fikar så det måste väl vara en minst hundrafemtio gånger på denna toalett sen sjuan. Snart kommer Kristofferspn och vi ska käka och shoppa. Förövning så har jag tränat osv nu bryr sig ingenting vad jag skriver så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0