När jag hör noice då hör jag mig

När natten går mot gryning och jag vet jag måste gå, vi rymmer bara du och jag - Noice
 
SALU IKVÄLL. Siktar på en grym utgång i partystaden Uppsala. 
Gårdagen spenderades med mina adelsöfavoriter Bea och Simon. Ganska vanlig dag förutom det att jag åt på restaurang både lunch och middag. Förövrigt så tränar jag och lever på minibudget då mina pengar gått till Usa, men ändå skönt när andra spenderar åt mig. Hehe nejmen skämt o sido. 
 
Kan inte sluta tänka på dig, därför rymmer jag. I framtiden vet jag inget, men jag vet vad jag vill egentligen. Just nu. Men du gör det så svårt, därför måste jag fokusera - på att göra det jag ska göra. Vi är unga, vi kan rymma för ett tag. Vi ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0