summer of 69

Om sommaren lever vi livet som fjärilen en vacker sommardag 
För det finns fler tråkiga dagar om vintern än om sommaren. Jag äter godis för att jag är rastlös, dålig taktik, men jag har börjat träna mer intensivt nu så det jämnar nog ut sig. Ön är så vacker om sommaren, därför kan jag inte sluta längta. Så jag kanske är lite uttråkad. En aning. Men det är bara för att jag älskar mig själv och alla andra på sommaren så mycket mer. Om sommaren är man kär tusen gånger om, därför är sommaren efterlängtad och i sin tur älskad. Jag kan inte bärga mig, vänta. Minns att jag sa förra vintern att jag bara vill somna och vakna upp till sommaren. Så är min önskan även i år
 
När sommaren var ung och vi dansade till hungry eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0