Ännu mer på landet.

Varför jag tog bussen klockan nio, har nog att göra med att familjen så JätteGärna ville åka iväg tidigt till mina kusiner, på Singö. Sittandes på donken klockan tio med en mctoast och pannkaka i magen, så mötte jag farsan och kevin.
     Därefter möttes vi av ett hallåhej' av lillkusinen och storkusinen med dess familj när vi efter två timmar var framme. Tyvärr var inte Emelie där, men det lyckades bli bra ändå! Jag och farsan fick en biltur genom Hallstavik, precis lagom till inköpandet av mashmallows och godis på Ica. Sedan besökte vi en speedwaybana, jävligt coolt, och en bmxbana i högre klass. Vi grillade sedan, lagom till att Louise hade kommit, mashmallows och käkade.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0