På landet.

Igår satt jag på morgonen klockan nio på bussen hem från Svartsjö, där Julia bor. Hon var hundvakt, vilket förklarar varför jag under natten sov med två chihuahuar' under täcket. Men det var himla mysigt. Förutom det faktum att jag torkade upp, ett lite finare ord; avföring* på sovrumsgolvet på morgonen och raskt öppnade fönstret på vid gavel. Efter det var jag jättepigg och suckade när jag insåg att klockan var som den var. Sex.

På vägen dit och på vägen hem kunde jag inte känna den minsta rastlöshet på bussens fyrtio minuter genom Ekerö. Jag tror det har att göra med att jag trivs så väl att titta ut genom bussens alla fönster och skåda; landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0