Sol.

Igår solade jag med Olivia och Julia Landqvist. Resten av timmarna efter att Olle åkt till stan, så cyklade vi till klockan fem. Vi åt glass och riktigt njöt av solen. Senare på dagen åkte jag till vällingby och köpte en mascara, i nöd. Därefter hade jag fotbollsträning, en riktig rolig träning!
        På vägen hem från Vällingby vurpade jag med moppen, på en jävla grushög. Jag grät i en hel timma när jag var hemma. Över såret på hela höger ben? Nej. Över mina mörkbruna chinos! :(

Idag har jag än så länge tvingats med av brorsan att titta på han och en kompis koja, som dessvärre inte ännu var färdigbyggd. Kunde inte motstå att ta tag i några pinnar, granar och buskar och hjälpa till. Jag kände mig som liten igen, riktigt liten. Jag minns att jag och min granne Johanna byggde tusentals kojor, överallt. Vi var riktigt duktiga och jag saknar de tiderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0